Treniruotės

PRESS&BACK

Press&Back (pilvo preso ir nugaros) treniruotės skirtos stiprinti kūno korpuso, pilvo preso bei nugaros raumenis.

  • Treniruočių kilimėlis reikalingas
  • Intensyvumas - vidutinis
  • Treniruotės vyksta MS Studijoje (Kalniečių g. 233)

NIRVANA FITNESS

Šios treniruotės - kūno judėsių ir kvėpavimo pratimų kombinacija su muzika. Jų metu atsipalaiduosite, sumažinsite stresą, bet tuo pat metu gerinsite kūno tonusą.

  • Treniruočių kilimėlis reikalingas
  • Intensyvumas - žemas
  • Treniruotės vyksta Lietuvos sporto universiteto mažojoje gimnastikos salėje (Sporto g. 6)

BĖGIMAS

Nori išmokti taisyklingai bėgioti? Nori sužinoti bėgimo taisyklių ar gudrybių? Šitos treniruotės būtent tau ! Šių treniruočių metu išmoksite visko apie bėgimą, o sušilus orams treniruotės persikels į lauką.

 

  • treniruočių kilimėlis nereikalingas
  • intensyvumas - vidutinis
  • treniruotės vyksta Kauno Tado Ivanausko progimnazijos sporto salėje (Vėtrungės g. 1)

KINEZITERAPIJA

Kineziterapijos užsiėmimų tikslas pagerinti asmenų funkcinę būklę ir fizinę savijautą, atliekant pratimus, kurių metu ištempiami ir atpalaiduojami darbo dienos metu įsitempę raumenys bei stiprinami nusilpę raumenys, kurie gali būti įvairių skausmų priežastis. Tokiu būdu siekiame atstatyti kūną į optimalią jam formą ir pagerinti tiek asmens fizinę savijautą, tiek emocinę savijautą bei gyvenimo kokybę.

Šiuo metu vyksta 2 kineziterapijos užsiėmimai:

  1. pietų petraukos metu, trukmė 30 minučių. Šio užsiėmimo metu treniruočių kilimėlis nereikalingas, visi pratimai atliekami sėdint ant kėdės, intensyvumas - žemas.
  2. vakarinė kineziterapija (trukmė 60 min.) vyksta Kauno miesto savivaldybės visuomenės sveikatos biure (Vaidoto g. 115), šio užsiėmimo metu reikalingas treniruočių kilimėlis, intensyvumas - žemas/vidutinis.

KALANETIKA

Kalanetika padės išsivaduoti nuo raumenų įtampos, kurią neišvengiamai patiria daug valandų per dieną prie kompiuterio praleidžiantys žmonės, taip pat dirbantieji sėdimą darbą. Kalanetika dar vadinama lėtąja, karališka mankšta. Jos esmė – lėtai atliekami tempimo pratimai, padedantys pasiekti ir treniruoti giliuosius raumenis, juos sustiprinti.  Daugeliu atvejų pašalinus raumenų įtampą, pamažu išnyksta ir skausmas.

  • Jogos kilimėlis reikalingas
  • Intensyvumas - žemas/vidutinis
  • Treniruotės vyksta Kauno Antano Smetonos gimnazijos aktų salėje (Geležinio Vilko g. 28)

GATVĖS ŠOKIAI VAIKAMS

Gatvės šokiai vaikams skirti lavinti jų vaizduotę bei kūrybiškumą ir žinoma, lavinti pusiausvyrą, koordinaciją, skatinti judėjimą.

  • treniruočių kilimėlis nereikalingas
  • intensyvumas - vidutinis
  • Treniruotės vyksta nuotoliniu būdu naudojant Google Meet programą

PILATES

Pilateso mankštos metu treniruojami gilieji kūno raumenys, lavinamas kvėpavimas, gerėja raiščių elastingumas, sąnarių paslankumas, laikysena, bendras raumenų tonusas, judesių koordinacija.

  • treniruočių kilimėlis reikalingas
  • treniruočių intensyvumas - žemas/vidutinis
  • treniruotės vyksta BLC verslo centro D korpuso II a. Belo salėje (K. Donelaičio g. 62, V. Putvinskio g. 53)

SENJORŲ FUNKCINĖ TRENIRUOTĖ

Treniruotės metu atliekama gana nemažai įvairių pratimų, kurie padeda pramankštinti sąnarius ir visus kūno raumenis. Skatinamas kūno fizinis aktyvumas, atliekami įvairūs pratimai tiek stovint, tiek sėdint ant kilimėlio, tiek ir lengvai bėgant ratu.

  • Treniruočių kilimėlis reikalingas
  • Intensyvumas - žemas/vidutinis
  • Treniruootės vyksta Kauno krepšinio mokykloje "Žalgiris" (Pašilės g. 41)

CARDIO BOXING

Daugelis nežino, kad boksas yra viena seniausių sporto šakų, turinti gilias tradicijas. Ši treniruotė skatina aktyvų gyvenimo būdą, gerina dalyvių fizinį pasirengimą ir psichologinę savijautą. Tai viso kūno stiprinimui skirtas užsiėmimas su bokso elementais. Treniruotės metu daugelis pratimų atliekami porose, naudojamos bokso pirštinės. Dėmesys skiriamas viso kūno stiprinimui, koordinacijos lavinimui. Dėl didelio atliekamų smūgių skaičiaus, treniruotės metu itin intensyviai deginamos kalorijos.

  • Treniruočių kilimėlis nereikalingas, bet gerai būtų turėti bokso pirštines
  • Intensyvumas - vidutinis/aukštas
  • Treniruotės vyksta Bokso klube "One blood" (Drobės g. 62)

JOGA

Dauguma žmonių mano, kad joga, tai tik raumenų tempimo pratimai, tačiau iš tikrųjų, tai kūno pusiausvyros kūrimas, ugdant jėgą ir lankstumą kartu. To siekiama pozų pagalba ir kiekviena iš jų turi specifinę fizinę naudą. Pozos gali būti atliekamos greitai, sukeliant karštį kūne arba lėtai, didinant ištvermę ir puikų pozos išlyginimą. Jogos praktika duoda begalinę naudą ir kūnui, ir protui bet kurio amžiaus žmogui.

  • Jogos kilimėlis reikalingas
  • intensyvumas - žemas/vidutinis
  • Treniruotės vyksta Kauno "Varpo" gimnazijos aktų salėje (Rytų g. 19)

VAIKŲ TRENIRUOTĖ 5-12 M.

Treniruotės skirtos skatinti vaikų fizinį aktyvumą. Šių veiklų metu atliekami įvairūs pratimai, naudojant namuose lengvai randamą inventorių (kėdę, pieštukus ar rankšluostį).

  • treniruočių kilimėlis nereikalingas
  • intensyvumas - vidutinis
  • treniruotės vyksta nuotoliniu būdu naudojant Google Meet programą

FUNKCINĖ TRENIRUOTĖ

Treniruotė, kurioje žmogus nuolat atlieka kokias nors funkcijas, t.y. judesius, kuriuos mes daro kasdien buityje. Pavyzdžiui, žingsnio žengimas, pritūpimas, paėmimas kokio nors daikto, atkibimas nuo žemės ir paimto daikto padėjimas kur nors aukščiau. Visą tai žmogus dažnai kartoja savo kasdienybėje, o sporto salėje tai tampa funkcinės treniruotės pratimu. Funkcinė treniruotė – tai kasdienių žmogaus judesių apjungimas į tikslingą visumą ir raumenų stiprinimas.

  • Treniruočių kilimėlis reikalingas
  • Intensyvumas - vidutinis
  • Treniruotės vyksta Kauno kolegijos aktyvaus judėsio studijoje (Pramonės pr. 22)