Treniruotės

NĖŠČIŲJŲ KINEZITERAPIJA BASEINE

Šios treniruotės skirtos nėščiosioms kaunietiems. Jaučiatės puikiai, norite aktyviai praleisti penktadienio rytus?  Prisijunkite ! Šių treniruočių metu bus atliekami įvairūs kineziterapijos pratimai baseine, kurie atpalaiduos, sustiprins jūsų kūną bei suteiks energijos.

  • treniruočių kilimėlis nereikalingas
  • viso apsilankymo trukmė – 90 minučių. Į baseiną (rūbines) galima įeiti 15 minučių prieš treniruotę (t.y. 9:45 val.). Nuo įėjimo laiko skaičiuojamos 90 minučių, vėluojant išeiti, taikoma baseine nustatyta tvarka.
  • Plaukimo kepurėlė - neprivaloma
  • dalyvių skaičius treniruotėje ribotas, tad kas kartą prieš ateinant į treniruotę būtina išankstinė registracija (https://judeksveikai.kaunas.lt/registracija/). Registracija vyksta tik tą dieną, tik į tos dienos treniruotes.

SENJORŲ LINIJINIAI ŠOKIAI (nuo birželio 13 d.)

Šios treniruotės metu atliekami pasikartojantys šokių žingsneliai, jų kombinacijos kartu su rankų judėsiai. Viskas vyksta pagal muziką, tad tai ne tik gerina ištvermę bei širdies veiklą, bet ir pakelia nuotaiką, suteikia energijos ir žvalumo.

 

  • treniruočių kilimėlis nereikalingas
  • patogi, sportinė avalynė
  • šios treniruotės puikiai tinka ir vyrams, ir moterims

PORINIAI ŠOKIAI (nuo birželio 13 d.)

Norite smagiai praleisti vakarą su savo antrąją puse ar tiesiog draugu? Šios treniruotės būtent jums. Porinių šokių treniruotės metu bus šokami šokami klasikiniai (lėtas valsas, tango, Vienos valsas, fokstrotas, kvikstepas), Lotynų Amerikos (samba, čia čia čia, rumba, džaivas) bei Pasaulio tautų (salsa, Argentinos tango, svingas) šokiai.

  • treniruočių kilimėlis nereikalingas
  • patogi, sportinė avalynė
  • intensyvumas - vidutinis
  • poros turėti nėra būtina :)

ZUMBA (nuo birželio 13 d.)

Judėkime šokių ritmu ! Puiki treniruotė ištvermei bei širdies veiklai gerinti. Šios treniruotės metu skambant muzikos ritmams atliekami pasikartojantys judėsiai, kurie išjudins ir išlaivins jūsų kūną.

 

  • treniruočių kilimėlis nereikalingas
  • intensyvumas - vidutinis

PRESS&BACK

Press&Back (pilvo preso ir nugaros) treniruotės skirtos stiprinti kūno korpuso, pilvo preso bei nugaros raumenis.

  • Treniruočių kilimėlis reikalingas
  • Intensyvumas - vidutinis

BĖGIMAS

Nori išmokti taisyklingai bėgioti? Nori sužinoti bėgimo taisyklių ar gudrybių? Šitos treniruotės būtent tau ! Šių treniruočių metu išmoksite visko apie bėgimą, įvairių bėgimo technikos elementų ir kitų gudrybių paverčiančių bėgimą malonumu.

  • treniruočių kilimėlis nereikalingas
  • intensyvumas - vidutinis

KINEZITERAPIJA

Kineziterapijos užsiėmimų tikslas pagerinti asmenų funkcinę būklę ir fizinę savijautą, atliekant pratimus, kurių metu ištempiami ir atpalaiduojami darbo dienos metu įsitempę raumenys bei stiprinami nusilpę raumenys, kurie gali būti įvairių skausmų priežastis. Tokiu būdu siekiame atstatyti kūną į optimalią jam formą ir pagerinti tiek asmens fizinę savijautą, tiek emocinę savijautą bei gyvenimo kokybę.

Šiuo metu vyksta 2 kineziterapijos užsiėmimai:

  1. pietų pertraukos metu, trukmė 30 minučių. Užsiėmimas vyksta nuotoliniu būdu, o treniruočių kilimėlis nereikalingas, visi pratimai atliekami sėdint ant kėdės, intensyvumas - žemas.
  2. vakarinė kineziterapija (trukmė 60 min.) šio užsiėmimo metu reikalingas treniruočių kilimėlis, intensyvumas - žemas/vidutinis.

KALANETIKA

Kalanetika padės išsivaduoti nuo raumenų įtampos, kurią neišvengiamai patiria daug valandų per dieną prie kompiuterio praleidžiantys žmonės, taip pat dirbantieji sėdimą darbą. Kalanetika dar vadinama lėtąja, karališka mankšta. Jos esmė – lėtai atliekami tempimo pratimai, padedantys pasiekti ir treniruoti giliuosius raumenis, juos sustiprinti.  Daugeliu atvejų pašalinus raumenų įtampą, pamažu išnyksta ir skausmas.

  • Treniruočių kilimėlis reikalingas
  • Intensyvumas - žemas/vidutinis

PILATES

Pilateso mankštos metu treniruojami gilieji kūno raumenys, lavinamas kvėpavimas, gerėja raiščių elastingumas, sąnarių paslankumas, laikysena, bendras raumenų tonusas, judesių koordinacija.

  • treniruočių kilimėlis reikalingas
  • treniruočių intensyvumas - žemas/vidutinis

MAMOS SU MAŽYLIAIS

Treniruotė skirta mamoms su mažyliais, kurie guli/sėdi vėžimėliuose. Treniruotės metu vaikščiosite parko takeliais atlikdami įvairius pratimus, kaip inventorių panaudodami vaikų vėžimėlį. Šių užsiėmimų metu stiprinsite kūno raumenis, ištvermę. Taip pat bus atliekami pratimai nugarai bei pilvo raumenims stiprinti, tad prašoma turėti ir treniruočių kilimėlį.

  • Treniruočių kilimėlis reikalingas
  • Intensyvumas - žemas

SENJORŲ FUNKCINĖ TRENIRUOTĖ

Treniruotės metu atliekama gana nemažai įvairių pratimų, kurie padeda pramankštinti sąnarius ir visus kūno raumenis. Skatinamas kūno fizinis aktyvumas, atliekami įvairūs pratimai tiek stovint, tiek sėdint ant kilimėlio, tiek ir lengvai bėgant ratu.

  • Treniruočių kilimėlis reikalingas
  • Intensyvumas - žemas/vidutinis

JOGA

Dauguma žmonių mano, kad joga, tai tik raumenų tempimo pratimai, tačiau iš tikrųjų, tai kūno pusiausvyros kūrimas, ugdant jėgą ir lankstumą kartu. To siekiama pozų pagalba ir kiekviena iš jų turi specifinę fizinę naudą. Pozos gali būti atliekamos greitai, sukeliant karštį kūne arba lėtai, didinant ištvermę ir puikų pozos išlyginimą. Jogos praktika duoda begalinę naudą ir kūnui, ir protui bet kurio amžiaus žmogui.

  • Jogos kilimėlis reikalingas
  • intensyvumas - žemas/vidutinis

VAIKŲ TRENIRUOTĖ 5-12 M.

Treniruotės skirtos skatinti vaikų fizinį aktyvumą. Šių veiklų metu atliekami įvairūs pratimai, žaidimai ir kitos aktyvios veiklos. Šios treniruotės vyksta visiškai greta funkcinių treniruočių, tad vaikai viso užsiėmimo metu matys savo tėvelius.

  • treniruočių kilimėlis nereikalingas
  • intensyvumas - vidutinis
  • treniruotės orientuotos į 5-12 metų amžiaus vaikus

FUNKCINĖ TRENIRUOTĖ

Treniruotė, kurioje žmogus nuolat atlieka kokias nors funkcijas, t.y. judesius, kuriuos mes daro kasdien buityje. Pavyzdžiui, žingsnio žengimas, pritūpimas, paėmimas kokio nors daikto, atkibimas nuo žemės ir paimto daikto padėjimas kur nors aukščiau. Visą tai žmogus dažnai kartoja savo kasdienybėje, o sporto salėje tai tampa funkcinės treniruotės pratimu. Funkcinė treniruotė – tai kasdienių žmogaus judesių apjungimas į tikslingą visumą ir raumenų stiprinimas. Visiškai šalia šios treniruotės vyksta vaikų (5-12 metų) treniruotės, tad kartu su savimi galite atsivesti ir savo mažuosius.

  • Treniruočių kilimėlis reikalingas
  • Intensyvumas - vidutinis