Treniruotės

Kalanetika

Tai elegantiška mankšta, kuri stangrina kūną ne didinant jo raumenų masės, o formuojant „šokėjiškus“ raumenis, suteikianti lengvumo jausmą kasdienybėje. Mankštos pradžioje atliekami švelnūs, nesudėtingi apšilimo judesiai. Vėliau atliekami klasikiniai statiniai kalanetikos pratimai – pulsavimai. Kartais naudojamos atramos ar kėdės, kamuoliukai. Treniruotės pabaigoje atliekami raumenų tempimo pratimai.
  • Jogos kilimėlis reikalingas

Šokiai mamai su vaikučiu – „Mama kengūra“

Treniruotė skiriama mamytėms su mažyliais (3 mėn. – 1 m.) Vaikučiai būdami nešioklėse jaus mamos pozityvią nuotaiką, saugumą, o tuo pačiu bus tenkinami svarbiausi vaikučių poreikiai: judėjimo, bendravimo, pažinimo. Užsiėmimų metu skamba Lotynų ir Pasaulio muzikos ritmai: Salsa, Bachata, Cumbia, Merengue ir t.t. Čia nereikia mokėti šokti - yra vienas lygis, kurį įveiks kiekviena. Šokant stiprės mamos kūnas, dailės figūra, be to - tai bus puiki proga prasiblaškyti, išeiti iš namų, susirasti bendraminčių! Po treniruotės tiek mama tiek vaikutis jausis žvaliai bei energingai!

  • Jogos kilimėlis reikalingas

Senjorų funkcinė treniruotė

Šiek tiek rimtesnė treniruotė nei "Senjorų mankšta", nes čia atliekama daugiau įvairesnių pratimų, kurie padeda pramankštinti sąnarius ir raumenis. Skatinamas viso kūno fizinis aktyvumas, atliekami įvairūs pratimai tiek stovint, tiek sėdint ant kilimėlio, tiek ir lengvai bėgant ratu.

  • Jogos kilimėlis reikalingas

Linijiniai šokiai + vaikai

Linijiniai šokiai – tai pamokos, skirtos merginoms, moterims ar vyrams, kur šokama po vieną ir galima smagiai išjudinti savo kūną pagal užvedančius Lotynų Amerikos ritmus. Čia lavinamas grakštumas, rankų linijos bei susipažįstama su įvairių šokių subtilybėmis. Mamas, neturinčias kur palikti savo vaikučių, kviečiame atsivesti juos kartu. Linijinius šokius gali šokti visa šeima!

  • Jogos kilimėlis nereikalingas

Raumenų stiprinimo treniruotė

Raumenų stiprinimo treniruotės metu bus daromi tokie pratimai, kurie jūsų šlaunys, sėdmenys, kojos, rankos taps stangresnės, stipresnės ir raumeningesnės. Taip pat padidės jūsų ištvermė bei gerės širdies funkcionalumas. Visa tai bus pasiekiama paprastais, nuo mokyklos laikų žinomais, fiziniais pratimais.

  • Jogos kilimėlis reikalingas 

Zumba

Tai nauja fitneso rūšis, jungianti aerobiką su šokiu. Linksmi Lotynu Amerikos ritmai – pagrindinis Zumbos muzikos ir judesių stilius.  Zumba – tai treniruotė visiems – pradedantiesiems ir pažengusiems; tai paprastos, bet žaismingos choreografijos kombinacijos, daug nuotaikos ir sudegintų kalorijų. Pamirškite lietuvišką kuklumą, atsipalaiduokite ir kartokite paprastus judesius pagal ritmingą aistringą, uždegančią muziką.

  • Jogos kilimėlis nereikalingas

Bokso treniruotė

Daugelis nežino, jog boksas yra viena seniausių sporto šakų, turintis gilias tradicijas. Boksas skatina aktyvų gyvenimo būdą, gerina dalyvių fizinį pasirengimą ir psichologinę savijautą. Tai viso kūno stiprinimui skirta treniruotė su bokso elementais. Treniruotės metu daugelis pratimų atliekami porose, naudojamos bokso pirštinės. Dėmesys skiriamas viso kūno stiprinimui, koordinacijos lavinimui. Dėl didelio atliekamų smūgių skaičiaus, treniruotės metu itin intensyviai deginamos kalorijos.

  • Jogos kilimėlis nereikalingas, bet gerai būtų turėti bokso pirštines

Senjorų mankšta

Tai natūralus ir lengvas būdas sustiprinti savo sveikatą. Užsiėmimų metu stimuliuojama galvos smegenų kraujotaka bei širdies kraujagyslės, gerinama sąnarių funkcija, didinamas bendras vizinis pajėgumas. Nesudėtingi pratimai orientuoti į ​griuvimų prevenciją,  ydingų buities įpročių keitimą saugiais ir ergonomiškais. Sportuojant atpalaiduojami raumenys, pagerėja nuotaika.

  • Jogos kilimėlis reikalingas

Joga

Dauguma žmonių mano, kad joga, tai tik tampymosi pratimai. Tačiau joga, iš tikrųjų yra kūno pusiausvyros kūrimas, ugdant jėgą ir lankstumą kartu. To siekiama pozų pagalba, kiekviena iš jų turi specifinę fizinę naudą. Pozos gali būti atliekamos greitai, sukeliant karštį kūne arba lėtai, didinant ištvermę ir puikų pozos išlyginimą. Jogos praktika duoda begalinę naudą ir kūnui, ir protui bet kurio amžiaus žmogui.

  • Jogos kilimėlis reikalingas

Vaikų treniruotė

Vaikų treniruotės vyksta tuo pačiu metu, kai vyksta ir kitos suaugusiųjų treniruotės. Šių treniruočių tikslas, jog atėjus tėvams su vaikais, užimti sportu būtų tiek vaikai, tiek ir jų tėvai. Taigi, vaikų treniruotės vyksta toje pačioje patalpoje, kur sportuoja ir suaugusieji, o specializuoti vaikų treneriai vaikams parengia įvairias sportines užduotis, kurių metu vaikai lavina savo reakciją, judesių koordinaciją, ištvermę. Vaikų treniruotėse dalyvauja 4-10 m. amžiaus vaikai.

  • Jogos kilimėlis nereikalingas

Bėgimo treniruotė

Kiekviena bėgimo treniruotė pirmiausia yra pradedama nuo apšilimo, kurio metu dalyviai pagal trenerio nurodymus, atlieka raumenų tempimo pratimus, lengvą kardio apšilimą, vyksta kūno pasiruošimas intensyviam bėgimui. Vėliau prasideda bėgimas ratu stadione ar salėje, tačiau nuolat klausant trenerio pastabų, jo paaiškinimų, koks judesys ką duoda organizmui, kokie judesiai yra atleikami netaisyklingai ir pan.

  • Jogos kilimėlis reikalingas

Funkcinė treniruotė

Funkcinė treniruotė reiškia, jog mūsų kūnas sportuodamas atlieka kokią nors funkciją – kokį nors judesį, kurį mes darome kasdien. Pavyzdžiui, žingsnio žengimas, pritūpimas, paėmimas kokio nors daikto, atkibimas nuo žemės ir paimto daikto padėjimas kur nors aukščiau. Visą tai mes dažnai kartojame savo kasdienybėje, o sporto salėje tai tampa funkcinės treniruotės pratimu. Tai yra judesių seka, o pačios Funkcinės treniruotės tikslas yra apjungti kuo daugiau tokių tarpusavyje susijusių judesių.

  • Jogos kilimėlis reikalingas