Treniruotės

Solo latino

Šios šokių pamokos skirtos merginoms ir moterims norinčioms išmokti šokti ar patobulinti jau turimą techniką, grakštumą, rankų linijas bei įgyti dar daugiau moteriškumo. Treniruočių metu pirmiausia bandoma įsiminti įvairių šokio rūšių bazinius žingsnius, kurie vėliau sujungiami į vientisą kompoziciją. Šie užsiėmimai susideda iš salsos, bachatos, tango ir kitų visame pasaulyje populiarių šokių. Solo latino – tai puikus energijos užtaisas!

Strong by zumba

Tai aukšto intensyvumo intervalinė jėgos, ištvermės treniruotė, kurios metu galima išbandyti savo galimybes pasitelkiant tik kūno svorį. Užsiėmimo metu aerobikos treniruotėse sutinkamas krūvis, kuris atliekamas su papildomais pratimais: atsispaudimais, pritūpimais, įtūpstais ir kt. Strong by zumba treniruotė išsiskiria originalia ir motyvuojančia muzika, sukurta taip, kad atitiktų kiekvieną judesį.

  • Jogos kilimėlis nereikalingas

Mamos su mažyliais

Treniruotė skirta tiek moterims norinčioms sutvirtėti po gimdymo, tiek jų mažyliams (nuo 4 mėn. iki 2 m.). Pirmoji užsiėmimo dalis susideda iš apšilimo, kada pagal nuotaikingą muziką mamos su kūdikiais atlieka bazinius pratimus. Taip vienu metu moterys gali ir sportuoti, ir tenkinti savo vaiko pagrindinius bendravimo poreikius. Antroje treniruotės dalyje mankšta atliekama su dideliais gimnastikos kamuoliais, ant kilimėlių, o mažieji aktyviai įtraukiami į sportavimo procesą.

  • Jogos kilimėlis reikalingas

Yoga zoo – joga vaikams

Šį užsiėmimą laisvai galima vadinti kitokia joga. Treniruotės skirtos lavinti mažųjų koordinaciją, kūno lankstumą bei taisyklingą kvėpavimą. Tai visiems gerai žinoma joga, tik žaidimų formoje. Čia galima rasti mažiau taisyklių ir daugiau atsipalaidavimo bei juoko.

  • Jogos kilimėlis reikalingas

Nirvana fitness

Tai nauja sporto kryptis, o kitaip tariant, kvėpavimo ir muzikos derinys, kuris per trumpą laiką spėjo užkariauti nemažą pasaulio dalį. Šio užsiėmimo metu mokomasi taisyklingai kvėpuoti bei atrasti kūno ir sielos balansą. Tai neintensyvios mankštos ir ramios muzikos junginys, kuris skirtas mažinti kasdieninį stresą, nerimą, lėtinį skausmą bei depresiją. Taisyklingo kvėpavimo seansai detoksikuoja kūną, o tai galimai prailgina žmogaus gyvenimo trukmę ar mažų mažiausiai pagerina jo kokybę.

  • Jogos kilimėlis reikalingas

Tai či

Šios treniruotės esmę sudaro viso kūno atpalaidavimas, t.y. plastiški ir lėti, meditatyvus judesiai, kurie teigiamai veikia žmogaus kūną bei psichiką. Tai universali kinų sveikatingumo, savigynos ir visapusiško tobulėjimo sistema. Vakaruose ji dar kitaip vadinama „judesio poezija“, „judesio menas“, bet turbūt gražiausias ir subtiliausias jos pavadinimas „širdies kaligrafija“.

  • Jogos kilimėlis nereikalingas

Treniruotė mamoms su vežimėliais

Treniruotės metu su vežimėliu gryname ore nužingsniuojama apie 2-3 kilometrus bei taip pat naudojamas papildomas inventorius (svarmenys, elastinės gumos ir kt.). Čia saugūs širdies veiklą stiprinantys pratimai atliekami pakaitomis su jėgos. Pagrindinis dėmesys skiriamas „kūno centro“ raumenų stiprinimui, nes būtent jie bene labiausiai susilpnėja po nėštumo.

Pradėti sportuoti galima praėjus maždaug 6-8 savaitėms po natūralaus gimdymo ir gavus leidimą iš gydytojo, kad sportuoti leidžiama. Jei moteriai buvo atliktas cezario pjūvis, tikėtina, teks palaukti kiek ilgiau.

  • Jogos kilimėlis reikalingas

Senjorų funkcinė treniruotė

Treniruotės metu atliekama gana nemažai įvairių pratimų, kurie padeda pramankštinti sąnarius ir visus kūno raumenis. Skatinamas kūno fizinis aktyvumas, atliekami įvairūs pratimai tiek stovint, tiek sėdint ant kilimėlio, tiek ir lengvai bėgant ratu.

  • Jogos kilimėlis reikalingas

Raumenų stiprinimo treniruotė

Užsiėmimo metu atliekami tokie pratimai, kurių metu stangrinamos atskiros raumenų grupės (šlaunų, sėdmenų, kojų, rankų ir pan.). Taip pat didinama ištvermė bei širdies darbas, o visa tai pasiekiama paprastais, baziniais, nuo mokyklos laikų žinomais, fiziniais pratimais.

  • Jogos kilimėlis reikalingas

Zumba

Tai sporto rūšis, jungianti aerobiką su šokiu. Linksmi Lotynų Amerikos ritmai – pagrindinis Zumbos muzikos ir judesių stilius. Zumba – tai treniruotė visiems: tiek pradedantiesiems, tiek pažengusiems. Užsiėmimo metu sujungiamos paprastos, bet žaismingos choreografijos kombinacijos ir taip nuotaikingai sudeginama nemažai kalorijų. Belieka užmiršti kasdieninius rūpesčius, atsipalaiduoti ir kartoti paprastus judesius pagal ritmingą aistringą, uždegančią muziką.

  • Jogos kilimėlis nereikalingas

Bokso treniruotė

Daugelis nežino, kad boksas yra viena seniausių sporto šakų, turinti gilias tradicijas. Ši treniruotė skatina aktyvų gyvenimo būdą, gerina dalyvių fizinį pasirengimą ir psichologinę savijautą. Tai viso kūno stiprinimui skirtas užsiėmimas su jėgos elementais. Treniruotės metu daugelis pratimų atliekami porose, naudojamos bokso pirštinės. Dėmesys skiriamas viso kūno stiprinimui, koordinacijos lavinimui. Dėl didelio atliekamų smūgių skaičiaus, treniruotės metu itin intensyviai deginamos kalorijos.

  • Jogos kilimėlis nereikalingas, bet gerai būtų turėti bokso pirštines

Joga

Dauguma žmonių mano, kad joga, tai tik raumenų tempimo pratimai, tačiau iš tikrųjų, tai kūno pusiausvyros kūrimas, ugdant jėgą ir lankstumą kartu. To siekiama pozų pagalba ir kiekviena iš jų turi specifinę fizinę naudą. Pozos gali būti atliekamos greitai, sukeliant karštį kūne arba lėtai, didinant ištvermę ir puikų pozos išlyginimą. Jogos praktika duoda begalinę naudą ir kūnui, ir protui bet kurio amžiaus žmogui.

  • Jogos kilimėlis reikalingas

Vaikų treniruotė

Šios treniruotės prasideda tuo pačiu metu, kada vyksta bėgimo užsiėmimai ir jų tikslas – suteikti galimybę sportuoti visai šeimai vienu metu. Taigi, vaikų treniruotės vyksta toje pačioje ar greta esančioje patalpoje, kur sportuoja ir suaugusieji, o specializuoti vaikų treneriai mažiesiems parengia įvairias užduotis, kurių metu jie lavina savo reakciją, judesių koordinaciją, ištvermę. Šiuose užsiėmimuose dalyvauja 4-10 m. amžiaus vaikai.

  • Jogos kilimėlis nereikalingas

Bėgimo treniruotė

Šis užsiėmimas pradedama nuo apšilimo, kurio metu išjudinamos visos svarbiausios raumenų grupės, pradedamas lengvas bėgimas ratu. Vėliau, gerai apšildžius kūną, atliekami įvairūs pratimai, padedantys gerinti bėgimo techniką. Treniruotės pabaigoje atliekami tempimo pratimai, skirti atpalaiduoti įsitempusius raumenis.

  • Jogos kilimėlis reikalingas

Funkcinė treniruotė

Treniruotė, kurioje žmogus nuolat atlieka kokias nors funkcijas, t.y. judesius, kuriuos mes daro kasdien buityje. Pavyzdžiui, žingsnio žengimas, pritūpimas, paėmimas kokio nors daikto, atkibimas nuo žemės ir paimto daikto padėjimas kur nors aukščiau. Visą tai žmogus dažnai kartoja savo kasdienybėje, o sporto salėje tai tampa funkcinės treniruotės pratimu. Funkcinė treniruotė – tai kasdienių žmogaus judesių apjungimas į tikslingą visumą.

  • Jogos kilimėlis reikalingas