Treniruotės

KALANETIKA

Kalanetika padės išsivaduoti nuo raumenų įtampos, kurią neišvengiamai patiria daug valandų per dieną prie kompiuterio praleidžiantys žmonės, taip pat dirbantieji sėdimą darbą. Kalanetika dar vadinama lėtąja, karališka mankšta. Jos esmė – lėtai atliekami tempimo pratimai, padedantys pasiekti ir treniruoti giliuosius raumenis, juos sustiprinti.  Daugeliu atvejų pašalinus raumenų įtampą, pamažu išnyksta ir skausmas.

  • Jogos kilimėlis reikalingas

FUTBOLO KAMUOLIO VALDYMO TRENIRUOTĖ

Futbolo kamuolio valdymo treniruotėje mokoma kaip taisyklingai spirti, pasuoti, varytis kamuolį, kaip juo apsivaryti savo varžovą ir taikliai spiriant pelnyti įvartį.

  • Jogos kilimėlis nereikalingas

KARIBŲ ŠOKIAI

Lotynų Amerikos ritmai, energija, subtilumas - visa tai Karibų šokių neatsiejama dalis.  Aktyvios bei nuotaikingos pamokos bus lengvai perkeliamos į kasdieninį gyvenimą - poroje galėsite šokti net mažiausioje erdvėje, nuo vakarėlių iki savo namų svetainės. Čia Čia Čia, Samba, Rumba, Džaivas, Svingas, Salsa, Bačiata ir Merengė - visi šokiai su savo charakteriu, kaip ir kiekvienas mūsų.

  • Jogos kilimėlis nereikalingas

RAUMENŲ STIPRINIMAS

Užsiėmimo metu atliekami tokie pratimai, kurių metu stangrinamos atskiros raumenų grupės (šlaunų, sėdmenų, kojų, rankų ir pan.). Taip pat didinama ištvermė bei širdies darbas, o visa tai pasiekiama paprastais, baziniais, nuo mokyklos laikų žinomais, fiziniais pratimais.

  • Jogos kilimėlis reikalingas

TAI ČI

Šios treniruotės esmę sudaro viso kūno atpalaidavimas, t.y. plastiški ir lėti, meditatyvus judesiai, kurie teigiamai veikia žmogaus kūną bei psichiką. Tai universali kinų sveikatingumo, savigynos ir visapusiško tobulėjimo sistema. Vakaruose ji dar kitaip vadinama „judesio poezija“, „judesio menas“, bet turbūt gražiausias ir subtiliausias jos pavadinimas „širdies kaligrafija“.

  • Jogos kilimėlis nereikalingas

YOGA ZOO – VAIKAMS

Šį užsiėmimą laisvai galima vadinti kitokia joga. Treniruotės skirtos lavinti mažųjų koordinaciją, kūno lankstumą bei taisyklingą kvėpavimą. Tai visiems gerai žinoma joga, tik žaidimų formoje. Čia galima rasti mažiau taisyklių ir daugiau atsipalaidavimo bei juoko.

  • 5-12 metų vaikams
  • Jogos kilimėlis reikalingas

STRONG BY ZUMBA

Tai aukšto intensyvumo intervalinė jėgos, ištvermės treniruotė, kurios metu galima išbandyti savo galimybes pasitelkiant tik kūno svorį. Užsiėmimo metu aerobikos treniruotėse sutinkamas krūvis, kuris atliekamas su papildomais pratimais: atsispaudimais, pritūpimais, įtūpstais ir kt. Strong by zumba treniruotė išsiskiria originalia ir motyvuojančia muzika, sukurta taip, kad atitiktų kiekvieną judesį.

  • Jogos kilimėlis reikalingas

MAMOS SU MAŽYLIAIS

Treniruotė skirta tiek moterims norinčioms sutvirtėti po gimdymo, tiek jų mažyliams (nuo 4 mėn. iki 2 m.). Pirmoji užsiėmimo dalis susideda iš apšilimo, kada pagal nuotaikingą muziką mamos su kūdikiais atlieka bazinius pratimus. Taip vienu metu moterys gali ir sportuoti, ir tenkinti savo vaiko pagrindinius bendravimo poreikius. Antroje treniruotės dalyje mankšta atliekama su dideliais gimnastikos kamuoliais, ant kilimėlių, o mažieji aktyviai įtraukiami į sportavimo procesą.

  • Jogos kilimėlis reikalingas

SENJORŲ FUNKCINĖ TRENIRUOTĖ

Treniruotės metu atliekama gana nemažai įvairių pratimų, kurie padeda pramankštinti sąnarius ir visus kūno raumenis. Skatinamas kūno fizinis aktyvumas, atliekami įvairūs pratimai tiek stovint, tiek sėdint ant kilimėlio, tiek ir lengvai bėgant ratu.

  • Jogos kilimėlis reikalingas

ZUMBA

Tai sporto rūšis, jungianti aerobiką su šokiu. Linksmi Lotynų Amerikos ritmai – pagrindinis Zumbos muzikos ir judesių stilius. Zumba – tai treniruotė visiems: tiek pradedantiesiems, tiek pažengusiems. Užsiėmimo metu sujungiamos paprastos, bet žaismingos choreografijos kombinacijos ir taip nuotaikingai sudeginama nemažai kalorijų. Belieka užmiršti kasdieninius rūpesčius, atsipalaiduoti ir kartoti paprastus judesius pagal ritmingą aistringą, uždegančią muziką.

  • Jogos kilimėlis nereikalingas

CARDIO BOXING

Daugelis nežino, kad boksas yra viena seniausių sporto šakų, turinti gilias tradicijas. Ši treniruotė skatina aktyvų gyvenimo būdą, gerina dalyvių fizinį pasirengimą ir psichologinę savijautą. Tai viso kūno stiprinimui skirtas užsiėmimas su bokso elementais. Treniruotės metu daugelis pratimų atliekami porose, naudojamos bokso pirštinės. Dėmesys skiriamas viso kūno stiprinimui, koordinacijos lavinimui. Dėl didelio atliekamų smūgių skaičiaus, treniruotės metu itin intensyviai deginamos kalorijos.

  • Jogos kilimėlis nereikalingas, bet gerai būtų turėti bokso pirštines

JOGA

Dauguma žmonių mano, kad joga, tai tik raumenų tempimo pratimai, tačiau iš tikrųjų, tai kūno pusiausvyros kūrimas, ugdant jėgą ir lankstumą kartu. To siekiama pozų pagalba ir kiekviena iš jų turi specifinę fizinę naudą. Pozos gali būti atliekamos greitai, sukeliant karštį kūne arba lėtai, didinant ištvermę ir puikų pozos išlyginimą. Jogos praktika duoda begalinę naudą ir kūnui, ir protui bet kurio amžiaus žmogui.

  • Jogos kilimėlis reikalingas

VAIKŲ TRENIRUOTĖ

Šios treniruotės prasideda tuo pačiu metu, kada vyksta bėgimo užsiėmimai ir jų tikslas – suteikti galimybę sportuoti visai šeimai vienu metu. Taigi, vaikų treniruotės vyksta greta vietos, kur sportuoja ir suaugusieji, o specializuoti vaikų treneriai mažiesiems parengia įvairias užduotis, kurių metu jie lavina savo reakciją, judesių koordinaciją, ištvermę. Šiuose užsiėmimuose dalyvauja 5-12 m. amžiaus vaikai.

  • Jogos kilimėlis nereikalingas

BĖGIMO TRENIRUOTĖ

Šis užsiėmimas pradedama nuo apšilimo, kurio metu išjudinamos visos svarbiausios raumenų grupės, pradedamas lengvas bėgimas ratu. Vėliau, gerai apšildžius kūną, atliekami įvairūs pratimai, padedantys gerinti bėgimo techniką. Treniruotės pabaigoje atliekami tempimo pratimai, skirti atpalaiduoti įsitempusius raumenis.

  • Jogos kilimėlis reikalingas

FUNKCINĖ TRENIRUOTĖ

Treniruotė, kurioje žmogus nuolat atlieka kokias nors funkcijas, t.y. judesius, kuriuos mes daro kasdien buityje. Pavyzdžiui, žingsnio žengimas, pritūpimas, paėmimas kokio nors daikto, atkibimas nuo žemės ir paimto daikto padėjimas kur nors aukščiau. Visą tai žmogus dažnai kartoja savo kasdienybėje, o sporto salėje tai tampa funkcinės treniruotės pratimu. Funkcinė treniruotė – tai kasdienių žmogaus judesių apjungimas į tikslingą visumą.

  • Jogos kilimėlis reikalingas