Treniruotės

Capoeiros treniruotė

Capoeira tai brazilų kultūrinis paveldas, kildinamas iš afrikietiškų ritualinių šokių. Užsiėmimuose mes mokomės Capoeiros judesių, ritmo (grojame tradiciniais, mušamaisiais braziliškais instrumentais), dainuojame Capoeiros dainas (portugalų kalba).  Capoeiros pamokose turime daug balanso (įvairios pozicijos stovint ant rankų), tempimo, spyrių, imtynių veiksmų pratimų. Mokomės Capoeiros judesių, kurių metu lavinama ištvermė, jėga ir lankstumas.

Jogos kilimėlis nereikalingas.

Kalanetikos treniruotė

Tai šiuolaikinė mankštos sistema, paremta jogos, baleto bei kineziterapijos deriniu. Čia švelnių judesių plastika jungiama su ramiu kvėpavimu bei pagarba kūnui. Neintensyvių, bet ištvermės reikalaujančių  pratimų metu stiprinami vidiniai ir išoriniai kūno raumenys. Kalanetika gydo sėdimo darbo, netaisyklingos laikysenos sukeltas problemas, taip pat padeda nuo kasdien patiriamos įtampos ir streso.

Jogos kilimėlis reikalingas.

Pilvo preso ir nugaros stiprinimo treniruotė

Jei jums nuo sėdimo ar nejudraus darbo skauda nugarą, juosmenį, jums sunku vaikščioti ar greitai susilenkti ir atsitiesti – ši treniruotė kaip tik jums. Jos metu atliekami pratimai padės sustiprinti šoninius, nugaros ir pilvo preso raumenis, kurie savo ruožtu padės jums sustatyti ir išlaikyti savo vietoje stuburo slankstelius, neleidžiant jiems laisvai slankioti jums judant, o tuo pačiu ir užspausti kokio nors nervo, kuris vėliau kelia įkyrius skausmus ar maudulį juosmens srityje.

Jogos kilimėlis reikalingas.

Acro jogos treniruotė

Treniruotės metu lavinama jėga, lankstumas, įvaldomos kūno padėtys, kurios leidžia išlaikyti partnerio svorį ant kojų ar rankų bei valdyti savo kūną ore.  Akrojogoje vienas partneris, dažniausiai gulėdamas ant nugaros ištiestomis kojomis, laiko kitą partnerį skirtingose pozose ore. Aplink esantys treneriai užtikrina ant žemės ir ore esančių žmonių tinkamą padėtį, kad viršuje esantis žmogus nenukristų.

Jogos kilimėlis reikalingas.

Kūno stiprinimo treniruotė

Tai perversmas grupiniuose fitness užsiėmimuose! Treniruotė išsiskiria sinchronišku aukšto intensyvumo zonos derinimu su atsigavimo zona, bei choreografijos derinimu su muzika. Tai aukšto intensyvumo jėgos ir ištvermės treniruotė kurios intensyvumas ir jėga paskatins jus ir jūsų raumenis surasti ryžto, greičio ir ištvermės, kad kartu pasiektume maksimalių rezultatų ir priverstume kūną dirbti virš savo galimybių ribos.

Jogos kilimėlis reikalingas.

Zumbos treniruotė

Tai nauja fitneso rūšis, jungianti aerobiką su šokiu. Linksmi Lotynu Amerikos ritmai – pagrindinis Zumbos muzikos ir judesių stilius.  Zumba – tai treniruotė visiems – pradedantiesiems ir pažengusiems; tai paprastos, bet žaismingos choreografijos kombinacijos, daug nuotaikos ir sudegintų kalorijų. Pamirškite lietuvišką kuklumą, atsipalaiduokite ir kartokite paprastus judesius pagal ritmingą aistringą, uždegančią muziką.

Jogos kilimėlis nereikalingas.

Bokso treniruotė

Daugelis nežino, jog boksas yra viena seniausių sporto šakų, turintis gilias tradicijas. Boksas skatina aktyvų gyvenimo būdą, gerina dalyvių fizinį pasirengimą ir psichologinę savijautą. Tai viso kūno stiprinimui skirta treniruotė su bokso elementais. Treniruotės metu daugelis pratimų atliekami porose, naudojamos bokso pirštinės. Dėmesys skiriamas viso kūno stiprinimui, koordinacijos lavinimui. Dėl didelio atliekamų smūgių skaičiaus, treniruotės metu itin intensyviai deginamos kalorijos.

Jogos kilimėlis nereikalingas.

Senjorų treniruotė

Tai natūralus ir lengvas būdas sustiprinti savo sveikatą. Užsiėmimų metu stimuliuojama galvos smegenų kraujotaka bei širdies kraujagyslės, gerinama sąnarių funkcija, didinamas bendras vizinis pajėgumas. Nesudėtingi pratimai orientuoti į ​griuvimų prevenciją,  ydingų buities įpročių keitimą saugiais ir ergonomiškais. Sportuojant atpalaiduojami raumenys, pagerėja nuotaika.

Jogos kilimėlis nereikalingas.

Pilates treniruotė

Tai viena iš saugiausių ir naudingiausių fitneso metodikų, kuri ne tik sustiprina ir sustangrina raumenis, bet ir padeda tapti lankstesniais, grakštesniais bei sveikesniais. Tai viso kūno mankštos sistema, kuria stiprinami giluminiai ir pa­viršiniai kūno raumenys, lavinamas kvėpavimas bei protas. Tai puikus būdas gerinti kūno lankstumą, jėgą bei koordinaciją atsižvel­giant į sąnarių ir nugaros būklę.

Jogos kilimėlis reikalingas.

Jogos treniruotė

Dauguma žmonių mano, kad joga, tai tik tampymosi pratimai. Tačiau joga, iš tikrųjų yra kūno pusiausvyros kūrimas, ugdant jėgą ir lankstumą kartu. To siekiama pozų pagalba, kiekviena iš jų turi specifinę fizinę naudą. Pozos gali būti atliekamos greitai, sukeliant karštį kūne arba lėtai, didinant ištvermę ir puikų pozos išlyginimą. Jogos praktika duoda begalinę naudą ir kūnui, ir protui bet kurio amžiaus žmogui.

Jogos kilimėlis reikalingas.

Vaikų treniruotė

Vaikų treniruotės vyksta tuo pačiu metu, kai vyksta ir kitos suaugusiųjų treniruotės. Šių treniruočių tikslas, jog atėjus tėvams su vaikais, užimti sportu būtų tiek vaikai, tiek ir jų tėvai. Taigi, vaikų treniruotės vyksta toje pačioje patalpoje, kur sportuoja ir suaugusieji, o specializuoti vaikų treneriai vaikams parengia įvairias sportines užduotis, kurių metu vaikai lavina savo reakciją, judesių koordinaciją, ištvermę. Vaikų treniruotėse dalyvauja 4-10 m. amžiaus vaikai.

Jogos kilimėlis nereikalingas.

Bėgimo treniruotė

Kiekviena bėgimo treniruotė pirmiausia yra pradedama nuo apšilimo, kurio metu dalyviai pagal trenerio nurodymus, atlieka raumenų tempimo pratimus, lengvą kardio apšilimą, vyksta kūno pasiruošimas intensyviam bėgimui. Vėliau prasideda bėgimas ratu stadione ar salėje, tačiau nuolat klausant trenerio pastabų, jo paaiškinimų, koks judesys ką duoda organizmui, kokie judesiai yra atleikami netaisyklingai ir pan.

Jogos kilimėlis reikalingas.

Funkcinė treniruotė

Funkcinė treniruotė reiškia, jog mūsų kūnas sportuodamas atlieka kokią nors funkciją – kokį nors judesį, kurį mes darome kasdien. Pavyzdžiui, žingsnio žengimas, pritūpimas, paėmimas kokio nors daikto, atkibimas nuo žemės ir paimto daikto padėjimas kur nors aukščiau. Visą tai mes dažnai kartojame savo kasdienybėje, o sporto salėje tai tampa funkcinės treniruotės pratimu. Tai yra judesių seka, o pačios Funkcinės treniruotės tikslas yra apjungti kuo daugiau tokių tarpusavyje susijusių judesių.

Jogos kilimėlis reikalingas.